Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri called Darde Amigh

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام درد عمیق با کیفیت بالا

 

درد عمیق

دانلود در ادامه مطلب


متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد عمیق

 

با درد عمیقت دل من تو دیدی که مردم چه کردن

تو پیش غرورم نشستی تو زخمای قلبم رو بستی

شکل رفتن این روزگار منو تو گریه تنها نذار

منو از آدما پس بگیر منو دست خودم نسپار

جز تو هیچکی مهربون نبود با هجوم این درد

زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد

من هنوز همون درد دیروزم آدم همیشه

هیچکی مثل من عاشقت نبود عاشقت نمیشه

♫♫♫

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد عمیق

♫♫♫

تو که میدونی دنیا چه رسم تلخی داره

از هرچی که میترسی اونو سرت میاره

صدا زدم دنیا رو نفس کشیدم تو باد

هوای تو اینجا بود منو نجاتم میداد

جز تو هیچکی مهربون نبود با هجوم این درد

زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد

من هنوز همون درد دیروزم آدم همیشه

هیچکی مثل من عاشقت نبود عاشقت نمیشه