موزیکال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امین رستمی به نام بی هوا

 

Download New Music By Amin Rostami Called bi hava

 

دانلود آهنگ های جدید امین رستمی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

 

متن آهنگ جدید امین رستمی بنام بی هوا

 

چشای من پُر خواهش ِ نگاه تــــو یه نوازش ِ
برای این دلِ دیوونه
دلم برات پَر می کشه صدات واسم آرامش
نگات واسه نم بارونه
دوست دارم
دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو
بی صدا
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو
میزنه
کی غیر تــــو عزیزم همه حرفام و میدونه؟!
اشکام و کی میفهمه غم ِ چشمام و می خونه
عشقت کار خدا بود که تــــورو به دلم داده
دنیا من و فهمیده مهرت به دلم افتاده
دوست دارم

دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو
بی صدا
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو میزنه

دوست دارم
دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو
بی صدا
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس

 

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام بی هوا


دانلود با کیفیت 128



سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی