موزیکال

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام دریا

 

Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri Called Darya

 

دانلود آهنگ های جدید احسان خواجه امیری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دریا

 

من اینجوری نمیتونم یه سدی بین قلب ماست

تو باید غرق شی در من بفهمی کی دلش دریاست

من اینجوری نمیتونم تو پای من نمیشینی

تو رو اونقدر بخشیدم بزرگیمو نمی بینی

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

چقد تنها برم دریا چقد تنهایی برگردم

 

من اینجوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه

بهشتم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه

من اینجوری نمیتونم تو اینجایی و من تنها

دارم میمیرم از بس که نگفتم چی ازت میخوام

 

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

چقد تنها برم دریا چقد تنهایی برگردم

 

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام دریا


دانلود با کیفیت 128


دکوراسیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی